My Love

My Love <3 Slideshow: Farah’s trip to Malaysia was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.

Saturday, May 12, 2012

Tak Dapat Sambut :'(



9.5.2012
Masa birthday, saya start exam paper bm. Xde mase nak fikir celebrate bday, lagipun wat ape saya yang beria-ria nak sambut sedangkan orang lain x ingat pun kecuali kawan2 terdekat dan juga buah ati saya. Masa tu dia ajak keluar tapi saya menolak sbb kene blek sek ulang kaji subjek addmath pulak utk keesokkan harinya. 

Blek sek tu saya fikirkan semula bila lagi saya ley kuar ngan si dia, ari cuti je bleh tpi tu pun x confirm ley kuar ke x. Esok saya tak tau bleh kuar ke x. Tak sampai ati nak hampakan dia dan keluarga, sbb dye dah plan nak sambut bday saya ngan keluarga dia. Family saya pun xpenah sambut bday saya sampai mcm tu, ajak kwn2 dtg ke umah. 

Terima kasih syg wat susah2 je nak sambut bday syg. Syg x harapkan ape2 pun, cukuplah sekadar syg tahu bila tarikh lahir gf sendiri.

Kalau suka Klik Button Like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...